splošni pogoji:

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.e-krpan.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Lastnik in upravitelj spletne trgovine www.e-krpan.si je podjetje:
Naziv podjetja: Amper Sol d.o.o.
Naslov podjetja: Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI19244617
Telefon: 070115885
E-naslov: info@ampersol.com

 

Opredelitev pojmov:

ponudnik je spletna trgovina www.e-krpan.si;

uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem (uporabnik v spletni trgovini);

spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku;

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

PODATKI UPRAVLJALCA

Naziv podjetja: Amper Sol d.o.o.
Naslov podjetja: Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI19244617
Telefon: 070115885
E-naslov: info@ampersol.com

 

PRIJAVA

Z namenom hitrega in enostavnega nakupa, registracija v spletni trgovini www.vrtnistroji-stiglic.si ni potrebna. Vse potrebne podatke za dostavo in plačilo boste izpolnili ob oddaji naročila.

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe.

POSTOPEK NAKUPA

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in se odloči o načinu plačila po povzetju ali s plačilom po predračunu na TRR – transakcijski račun, s klikom na ikono ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo. Spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki). S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku.

Postopek nakupa je sledeči:

Postopek nakupa je sledeči:
1. Kupec izbere izdelke, ki se shranijo v nakupovalni košarici. Kupec izbere želene lastnosti izdelka (velikost, barva).
2. Ko kupec izbere želene izdelke, preveri vsebnost košarice. Kupec lahko odstrani izdelke iz košarice s klikom na gumb “x”. Kupec lahko na tem mestu doda kodo kupona za uveljavljanje popusta.
3. Kupec s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljuje na naslednjo stran, kjer vnese svoje podatke.
4. Kupec lahko vpiše drugi naslov za dostavo in opombe k naročilu.
5. Kupec ima predogled naročila z vsemi podatki.
6. Kupec izbere način plačila.
7. Kupec mora pred oddajo naročila potrditi okence, kjer je napisano » Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. S tem kupec potrdi, da se strinja z oddajo naročila in da je seznanjen, da bo za naročene izdelke plačal znesek, ki je naveden v obračunu naročila.
8. S klikom na gumb »Zaključi nakup«, kupec odda svoje naročilo in na vpisani elektronski naslov prejme potrdilo.

.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem je nujno pošiljko TAKOJ reklamirati kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V pimeru skritih poškodb pošiljke pa je uporabnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. Uporabniku priporočamo, da dostavljen paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti kurirja.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

GARANCIJA

Garancija velja 1 leto za vse tehnične izdelke oziroma vse tiste, za katere to predvideva evropska zakonodaja in jo posledično priznava proizvajalec.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: servis.stiglic@gmail.com Obrazec za odstop od pogodbe >

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: Cesta v Hotinje 17 Dravski Dvor, 2204 Miklavž na Dravskem polju

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

PRITOŽBE IN SPORI

Iztok Štiglic s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem Iztok Štiglic s.p. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko: 031663779 ali po elektronski pošti na naslov servis.stiglic@gmail.com

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova servis.stiglic@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Iztok Štiglic s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Iztok Štiglic s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Iztok Štiglic s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Iztok Štiglic s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

PLAČILO

V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo po povzetju in po predračunu na TRR.

TRR: SI56 6100 0002 6468 058

BIC: HDELSI22

 

Uporabnik mora ponudnika obvestiti o odločitvi o načinu plačila. To stori skupaj z oddajo naročila, ki ga posreduje ponudniku.

Ob prejemu naročila in izbiri plačila po povzetju vam bomo na vašo e-pošto poslali potrdilo o prejemu naročila, nato sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavni službi ob dostavi naročenega izdelka. Plačilo dostavni službi ob prevzemu, je zaenkrat možno le z gotovino. Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila vključno s stroški plačila po povzetju.

Spletna trgovina www.vrtnistroji-stiglic.si bo vsa naročila z izbiro plačila po povzetju obravnavala kot končno in nepreklicno naročilo.

Če pa se odločite za izbiro plačila po predračunu, vam bomo na podlagi vašega naročila, v najkrajšem možnem času poslali predračun. Tako se izognete stroškom plačila po povzetju. Dokazilo o plačilu po predračunu nam pošljite na servis.stiglic@gmail.com, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.

Smo zavezanec za DDV.

 

DOBAVNI ROK

Plačilo po povzetju:

za naročila, ki bodo prejeta med tednom (od ponedeljka do petka) do 12. ure, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh. Za naročila, oddana v soboto ali nedeljo, bodo pošiljke odposlane v ponedeljek.

 

Plačilo po predračunu:

po prejemu plačila na naš TRR, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh.

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-3 delovnih dni, v kolikor ni na zalogi a je moč pridobiti 15-30 dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

 

DOSTAVA

Dostavo opravi dostavna služba na navedeni naslov v Sloveniji, lahko pa tudi ponudnik odvisno od količine prodanih izdelkov. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.

Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani dostavne službe ali za poškodovanje embalaže. Možnost lastnega prevzema blaga.

Osebni prevzem na naslovu: Cesta v Hotinje 17 Dravski Dvor, 2204 Miklavž na Dravskem polju

Urnik prevzema:

Pon.-pet. 8-16ure

Sob. 8-12 ure

Svoja vprašanja nam pošljite na info@e-krpan.si in z veseljem vam bomo odgovorili.

Cena dostave je 8 Eur, ne glede na težo.Za vsa naročila nad 50,00 € je poštnina BREZPLAČNA!

 

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za infomiranje o ponudbi in novostih, itd. Podatke strank ponudnik hrani trajno in jih uporablja dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oziroma v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti na nastale posledice.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani podjetja ter v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na info@ampersol.com ali po klasični pošti na naslov podjetja.

Vrnjen izdelek pošljete z dostavno službo na lastne stroške na naslov podjetja.

 

ARHIVIRANJE POGODB

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Amper Sol d.o.o.

 

 

Amper Sol d.o.o. | Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana | Matična številka: 8962049000 | Davčna številka: SI 19246617

  1. Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli v spletni prodajalni E-KRPAN.si, kjer lahko udobno
kupujete 24 ur na dan. Podjetje
AMPER SOL D.O.O. in kupec medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo e-trgovine urejata s pogoji poslovanja, navedenimi na tem mestu. Podjetje Amper Sol d.o.o. preko spletne trgovine E-KRAPN.si naročene izdelke
dostavlja kupcem na območju Slovenije, Hrvaške,
ter ostale navedene države znotraj EU.
Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja
in ostale informacije v spletni prodajalni so na voljo le v slovenskem jeziku.

Za dodatne informacije nas lahko pokličete na
telefonsko številko, vsak delovni dan.

Podjetje Amper Sol d.o.o. dopušča možnost napak pri objavljenih opisih ali ceni izdelkov.

  1. Cene v spletni prodajalni

Cene izdelkov, ki so objavljene v spletni prodajalni e-krpan.si,
so navedene v EUR in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo do preklica oziroma do objave novih cen. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

  1. Postopek nakupa

3.1. Korak – Izbor in dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »V košarico«. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb »Na blagajno«. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupom«.

V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. V košarici si lahko v vsakem trenutku ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek iz košarice. Ko z
dodajanjem izdelkov v košarico zaključite, kliknite na gumb »Naprej«.

3.2. Korak –Naslov za dostavo 

V naslednjem koraku sledi vpis oziroma pregled kontaktnih podatkov za dostavo. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, kliknite možnost »Izdelke želim prejeti na drug naslov« in vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov. Obvezen je vnos telefonske številke za dostavo (brez presledkov, npr. 040123456) .

3.3. Korak –Plačilo

 

Sledi izbira načina plačila. Izbirate lahko med neposredno bančno
transakcijo, plačilo z debitno oziroma kreditno kartico ali preko PayPal.

– plačilo z debitno oziroma kreditno kartico: po oddaji naročila boste avtomatsko preusmerjeni na spletno stran, kjer boste vnesli podatke o kreditni kartici in izvedli plačilo. Po izbiri načina plačila, ki vam najbolj ustreza, kliknite gumb >>Naprej<<. Ob uspešni avtorizadiji boste preusmerjeni na 3.5 Korak – potrditev naročila.

-neposredna bančna transakcija: Prosimo za upoštevanje sklica. Vaše naročilo bo obdelano hitreje, če nam na email pošljete potrdilo o plačilu.

– za plačilo po predračunu nas kontaktirajte na email: če želite predračun za določen izdelek nam pišite email.

– Za plačilo plačilo po povzetju nas kontaktirajte na email: ko bo
administrator potrdil in obdelal vaše naročilo, bo blago odposlano na
vaš naslov za dostavo. Pred dostavo vas bo poklical dostavljavec in
sporočil predvideni čas dostave. Naročene izdelke boste plačali ob
prevzemu, in sicer z gotovino.

3.4. Korak – pregled naročila

V petem koraku sledi pregled naročenega. Na ekranu se prikažejo naročeni izdelki in podatki o plačniku ter dostavi. Po kliku na gumb »Naprej«, boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli potrditveno e-sporočilo, v katerem kliknite na povezavo. S klikom na povezavo avtorizirate naročilo.

3.5. Korak – potrditev naročila

Po avtorizaciji naročila boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli sporočilo, da je bilo vaše naročilo uspešno avtorizirano in oddano. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.

  1. Načuni plačila

V spletni prodajalni e-krpan.si omogočamo tri načine plačila, in sicer:

  • Plačilo po predračunu:

Naročene izdelke iz spletne prodajalne e-krpan.si lahko plačate po predračunu, bodisi preko elektronskega bančništva (KLIK, ProKlik, ABANET, Link itd.), bodisi osebno v vaši najbližji bančni ali poštni poslovalnici. Ob oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti poslali predračun. V plačilni nalog vpišite potrebne podatke in ob prejemu plačila na naš transakcijski račun SI56 6100 0002 6468 058, vam bomo naročene izdelke poslali. Rok za plačilo predračuna je tri (3) delovne dni po prejemu potrditve naročila. V kolikor v tem času ne bomo prejeli plačila na naš račun, bomo smatrali, da odstopate od naročila in bomo naročilo stornirali. Na predračunu bodo zaračunani tudi stroški poštnine.

  • Plačilo po povzetju:

Plačilo po povzetju lahko opravite izključno z gotovino ob prevzemu blaga. Prevzemnik je vedno tudi plačnik. Plačan mora biti celoten znesek. Pakete dostavlja Pošta Slovenije. Ob prevzemu plačate tudi poštnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Cena poštnine je ŽE všteta v znesek odkupnine, tako, da vam poštni uslužbenec ne sme zaračunati nobenih dodatnih stroškov! (razen, če gre za poseben dogovor)

  • Plačilo z debetno oziroma kreditno kartico;

Plačilo na spletni trgovini lahko opravite z naslednjimi karticami: Visa, Visa-Electron in Mastercard. Online plačila se izvršijo preko plačilnega sistema Saferpay z zaščitnim mehanizmom proti prevaram. Po končanem postopku naročanja boste preusmerjeni na spletne strani Saferpay, kjer imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic. Bremenitev računa vaše kreditne kartice se izvrši ob odpremi blaga.

V primeru vračila izdelka vam bomo kupnino plačano preko kreditne oz. debitne kartice vrnili na kartico.

5.Dostava 

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v
roku od enega (1) do treh (3) delovnih dni od dneva vašega naročila
. Če izdelka ni mogoče poslati po
hitri pošti GLS, vas bomo obvestili o drugačnem roku dobave.

Cena dostave v Sloveniji:

brezplačna za naročila nad 100€

Račun za vaše naročilo boste prejeli v paketu.

Pošiljanje v tujino (Hrvaška, Srbija, BiH)

Paket vam lahko pošljemo tudi v tujino. V tem
primeru ni mogoče plačilo po povzetju.

 Za več informacij o pošiljanju v tujino nas kontaktirajte na email.

  1. 5. Menjave in reklamacije

V primeru, da kupljen izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj, ga lahko vrnete pod pogoji, ki so navedeni v nadaljevanju.

Zamenjava izdelka 

Naša želja je, da v spletni prodajalni e-krpan.si nakupujete udobno,
varno in brez skrbi. Razumemo, da pri spletnem nakupu izdelka niste imeli v rokah, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek preprosto vrnete in zamenjate, brez vprašanj. Za brezplačno vračilo sledite navodilom na povezavi:
KLIK ZA VRAČILO

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Predhodno nas obvezno kontaktirajte na telefon ali email naslov. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte v originalno embalažo in ga pošljite na naš naslov. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega
blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacija izdelka 

V primeru reklamacije izdelka iz naslova
stvarne napake vas prosimo, da izdelek najkasneje v dveh mesecih po nakupu vrnete v originalni embalaži in opišete napako, ki ste jo zaznali na izdelku. Paketu priložite tudi fotokopijo računa. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije. V roku 45 dni od prejema reklamiranega artikla bomo izdelek popravili
ali ga zamenjali z novim. V primeru da nadomestni izdelek ni več razpoložljiv, vam bomo ponudili podoben izdelek oziroma vrnili kupnino.
Amper Sol d.o.o. ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo
po elektronski pošti info@
e-krpan.si ali pa na telefonski številki 070115885  

  1. 6. Pravica do odstopa od pogodbe

Naša želja je, da v spletni prodajalni e-krpan.si nakupujete udobno,
varno in brez skrbi.

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga
imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev

(43. člen ZVPOT).

 Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

  1. 7. Pogodba o nakupu

Pogodba o nakupu se hrani na sedežu podjetja E-KRPAN. in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na email naslov: info@e-krpan.si . Sklenjena pogodba bo shranjena v podjetju šest (6) mesecev po sklenitvi. Dostop do pogodbe je možen
v zgoraj navedenem časovnem obdobju.

  1. 8. Reševanje potrošniških sporov

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS)
E-KRPAN potrošnike obvešča, da trenutno
ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

V skladu s 4. odstavkom istega člena E-KRPAN objavlja povezavo na
platformo za SRPS.

  1. 9. Vklopi razum, zahtevaj račun!

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev
izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Račun boste prejeli skupaj z izdelkom v fizični obliki znotraj paketa. 

  1. 10. Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam
katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

  1. 11. Splošni pogoji uporabe spletnega mesta

Spletno mesto je za namen tega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na naslovu www.e-krpan.si.

Vsebina spletnega mesta 

V podjetju Amper Sol d.o.o. se obvezujemo, da bomo storili
vse, kar je v njihovi moči, da bodo podatki na spletnem mestu resnični,
zanesljivi in kakovostni. S tem pa ne odgovarjamo za morebitne tipkarske napake in za zamude ter pomanjkljivosti pri vnašanju podatkov. 

Zaščita avtorskih pravic 

To spletno mesto je izključna last podjetja Amper Sol d.o.o., zato je prepovedana kakršnakoli zloraba podatkov, fotografij, besedil in drugih podatkov, ki so del tega spletnega mesta. Prepovedano je kakršnokoli kopiranje, distribucija ali druga uporaba vseh zgoraj navedenih podatkov brez predhodne vednosti in dovoljenja podjetja Amper Sol d.o.o..

Sprememba pogojev,

E-KRPAN si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, brez
predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene.
Zaradi teh pravic si ob vsakem obisku našega spletnega mesta pozorno preberite
splošne pogoje uporabe, pogoje poslovanja za e-trgovino in politiko varovanja osebnih podatkov v e-trgovini.

Pristojno sodišče 

Za razlago in vsa pravna vprašanja v zvezi z
uporabo materialov, ki so objavljeni na teh spletnih straneh, se uporablja izključno slovensko pravo. Za zahtevke in spore v zvezi z uporabo omenjenih materialov je pristojno sodišče v
Novi
Gorici.

Zaključek 

Z vstopom na spletno stran www.e-krpan.si soglašate, da ste
seznanjeni in se strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji. Želimo vam prijetno nakupovanje.

navodila za uporabo in garancijska izjava E-KRPAN si
pridržuje pravico do spremembe ali dopolnila navodil ali garancijske izjave
brez predhodnega opozorila. za prenos Zadnje verzije navodil ter garancijske
izjave nas kontaktirajte na info@e-krpan.si

  1. Politika Varovanja osebnih podatkov

Politika varovanja osebnih podatkov na
kratko:

Nikoli ne bomo zlorabljali vaših osebnih
podatkov na kakršenkoli način.
E-KRPAN jamči, da bo osebne podatke varoval kot zaupne. Vaših
kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen
če tako zahteva zakon.

Politika varovanja osebnih podatkov
podrobneje:

Izjava podjetja E-KRPAN o politiki varovanja osebnih
podatkov:

Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov
je pomembna skrb našega podjetja. Vsi vaši osebni podatki, ki nam jih boste posredovali
ob prijavi v spletno prodajalno
, bodo varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (UL
RS 86/2004 s spremembami).

Vse spletne aktivnosti podjetja Amper Sol d.o.o. so v skladu z
Evropsko zakonodajo (EU Directive 95/46/EC, 2002/58/EC in Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) in državnimi zakonodajami Centralne in Vzhodne Evrope. Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetja
Amper Sol d.o.o., ki jih
dobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran.

Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov 

Osebni podatek je informacija, ki vas
identificira (npr. ime, priimek, elektronski naslov ali poštni naslov). Osebnih podatkov ne zbiramo, razen kadar vi to omogočite, tj. ob registraciji, nakupu ali sodelovanju v spletnih raziskavah ali spletnih nagradnih igrah.
E-KRPAN jamči, da bo osebne podatke varoval kot zaupne.

Uporaba in širjenje osebnih podatkov 

Podjetje Amper Sol d.o.o.  bo uporabilo vaše osebne podatke
zaradi tehničnih razlogov administracije na spletnem mestu, da vam zagotovi
dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami. Podjetje
E-KRPAN ne bo posredovalo
vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje.
Zaposleni v podjetju
Amper Sol d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

E-KRPAN osebne podatke, ki jih pridobi od uporabnikov, obdeluje
za namene neposrednega trženja storitev, produktov ali ostalih aktivnosti
podjetja. Neposredno trženje pomeni uporabo osebnih podatkov posameznika za
namene ponujanja izdelkov, statistične obdelave, segmentacije kupcev, obdelave
preteklega nakupnega obnašanja, obveščanja o novostih, pošiljanja ponudb,
reklamnega gradiva in vabil na dogodke.

Avtomatično beleženje informacij (neosebni
podatki) 

Kadarkoli dostopate na spletno stran podjetja
E-KRPAN, se
splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov,
povprečen čas obiska na spletnem mestu, obiskane strani) avtomatično beležijo
(ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje obiskanosti našega
spletnega mesta in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso
predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

Piškotki 

Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno
shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo našim stranem prepoznavanje vašega
računalnika, ko naslednjič obiščete spletno mesto podjetja
E-KRPAN. Podjetje E-KRPAN. uporablja piškotke
le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo našega spletnega mesta
.

Varnost 

Podjetje E-KRPAN si močno prizadeva za
zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred
izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali
neavtoriziranim odkritjem.

Mladoletne osebe 

Podjetje E-KRPAN močno priporoča vsem
staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z
osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih
koli osebnih podatkov na spletne strani podjetja
E-KRPAN brez dovoljenja staršev ali
skrbnikov. Podjetje
E-KRPAN
ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih
kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

SPLOŠNI POGOJI

Amper Sol, trajnostne energetske rešitve d.o.o.